miércoles, 14 de abril de 2010

PRIMERA ESCENA

En este barri no sé que passa.
Tot el món es vol divorciar.
I n´hi ha qui s´ha anat a per dona a Alacant.
Viu molt bé d´alliberat i posa música actual.

Aquest barri te una dona que em posa com un caball.
Tinc amor foll i no sé com fer adulteri i quedar-me descansat.
esta xica em porta foll des de els 15 anys.
no diré més per qué després tot se sap.


N´hi ha també un camioner que sempre va embalat,
sempre té nòvies però cap li acaba d´agradar,
molta enveja li tinc i voldria ser igual,
però no tinc ni per a començar.

En aquest barri una esglesia han posat.
I jo he anat a la porta a pisar.
I que li passa a este alcalde.
que en lloc de fer pantans com paco fa rotondes i en pau.


La carretera del polígon feta merda està.
Com l´entrada a Xurruca per la part de darrere.
Jo no sé lo que passa ab este ajuntament.
Que posen "Escuela de verano" en lloc d´Escola d´Estiu.

I que passa amb l´AVE i amb el teatre romà.
que tenen un embolic la mar de gran.
a la plaça Mare Nostrum has d´anar en compte.
perqué alcohol i drogues poden fer algú descontrolar.

2 comentarios:

El rey lagarto dijo...

Te veo reivindicativo Mikelo, solo te falta una falla para hacer ver tus criticas.

Ringo dijo...

Ja ja ja..... Muy fallero-reivindicativo...... Pues me ha gustado verte en forma...

Ringo dixit