miércoles, 8 de julio de 2009

PARTITS DE FUTBOL

Sinopsi:Em trobe molt desanimat no aconseguixc,les coses que anhele.M´han perdut una armónica LEE OSCAR 25 ANYVERSARY,practicament ningú llig este blog;però sobre tot estic cansat de que no em donen una contestació sobre el cas SUSANITA.Com deia Mercury(Déu meu he anomenat un grup de virtuosos)SHOW MUST GO ON,la lluïta continua,NO HAY TREGUA.


Tot lo senzill que vullgau,
però jo cante amb la força del sol,
i la confussió de la lluna,en l´eixida,
sobre el vent d´azahar.

Mentres vas correguent cap a un amor redó,
el vent bufa de costat,
els pulmons no absrovixen tot l´aire,
i els ulls busquen una diagonal.


Quan arrive quasi sense forces,
els peus ballen amb el meu amor,
i la ment busca una força directa,
que res pot detindre.

Les mans de cuir acaricien,arredonint,
el braç de ferro, busca un company,
d´herba musical, en moviment extrem,
amb la lluna humana.

Qu

2 comentarios:

El rey lagarto dijo...

Me gusto el poema...
Respecto a lo otro no te martirices tanto, que ultimamente te veo tocado.

Si quieres que la gente te lea te tienes que dar a conocer, pasarte por otros blogs de poesia y demas.

Ringo dijo...

Opino lo mismo que el reptil. No te pongas melodramático, que no te ayuda nada.
Buen poema.
Ringo dixit.